Ik zou moeten opmerken dat toen

Messagepar yaya2017 » 30 Nov 2017 03:42

Als je een Noordse ski?r bent of veel tijd hebt doorgebracht onder "Nordorks", heb je gemerkt dat de cross-country ski-esthetiek Nike Air Pegasus 83 Donne bijzonder donker en intens somber is voor een tienermeisje. Als een scholier en een Noordse ski?r aan de Burke Mountain Academy bracht Corinne Adidas ZX Flux Femme Prevot een van haar kerstpauzes door met het naaien van het soort accessoire dat geen enkele Noordse ski?r ooit eerder had gezien: een kleurrijke Lycra-hoed met bloemenprint. "Ik droeg het voor een race in Rumford, Maine, en alle meisjes uit Stratton kwamen massaal rond en vroegen:" Kan ik er een kopen? "Dus Prevot en haar moeder hechtten een hoop meer en begonnen ze te verkopen op Comps van dat seizoen en in Burke, waar ze ook halsbeschermers voor de Alpine-racers bood. Tien jaar later is Skida - het hoedenbedrijf dat ze uiteindelijk heeft opgericht - nog steeds bekend om zijn grote, bloemrijke prints, zegt Prevot, die nu haar onderscheidende toppers produceert in een fabriek in Vermont. Nike Air Pegasus 89 Dámské Skida-hoeden genieten nog steeds van een cult-aanhang, net als bij de tieners op het competitieve skicircuit van New England. Alleen de lijn Adidas Superstar Pánské is uitgegroeid tot hoeden voor mannen, kinderen en baby's. Women's March van afgelopen januari in Montpelier "was een zee van Skida-hoeden", zegt Prevot. Nike Roshe Run Mujer "Het was net als het uniform voor vandaag, het stijlstuk." Na een zomer hardlopen en fietsen, waren we onder de indruk van deze optie voor 36Ds en kleiner.

Ongeveer zes jaar geleden debuteerde Nike zijn Flyknit constructie-garen tovenarij ontworpen om atletiekschoenen zo comfortabel en goed passend te maken als een gebreid T-shirt. In juli onthulde het een sport-bh met dezelfde technologie. Na een testseizoen ben ik onder de indruk. De Nike Fe / Nom Flyknit ($ 80) lijkt op je basic pullover racerback. Het heeft bijna geen naden, om schuren te minimaliseren, en een gebreide "beugel" (eigenlijk een strook van dikkere stof) onder en tussen de borsten om ondersteuning en definitie Nike Air Max 90 Femme Bleu te bieden. Uniboobs, ga weg hier. Een open weving in het midden van de rug helpt de bh beter te ademen. Toen ik deze zomer voor het eerst de Fe / Adidas Superstar Femme Noir Nom testte, werd ik meteen getroffen door het stoffengevoel: het is ongewoon zijdeachtig. Deze bh past als een tweede huid en is zeker zachter en beter dan de meeste sportbeha's, zelfs de allerhoogste. Ik heb het nu gedragen voor hardlopen en mountainbiken, en vond het bij beide perfect ondersteunend. Het is geen squasher / smasher-bh - het biedt voldoende ruimte en beweging om me diep te laten ademen - en tegelijkertijd de stuiter te regelen. Maar ik ben een C-cup. En de stoutste bewering van Nike over de Fe / Nom is dat deze in XL-formaat comfortabel een 36D ondersteunt. Ik was aanvankelijk sceptisch. De afgelopen jaren heb ik sportbustests voor Runner's World geco?rdineerd en ik Nike Air Pegasus 89 Femme heb nog nooit gehoord dat een D-cup-tester een pullover-tank ondersteunt. De racerback-stijl met pullover is meestal te elastisch om grotere borsten Nike Air Max 95 adequaat te ondersteunen, omdat het elastisch genoeg moet zijn om over het hoofd van een drager te komen.

Dat gezegd hebbende, gebruikt Nike nieuwe constructiemethoden. Flyknit-machines cre?ren breisels met verschillende vormen en eigenschappen, die ontwerpers met indrukwekkende precisie kunnen toepassen. Als een atleet ondersteuning nodig heeft hier, ademend vermogen daar, zich ergens anders uitstrekken, kan Nike die eigenschappen naadloos in verschillende delen van de beha inrichten. Ik wilde zien of deze technologie het mogelijk heeft gemaakt om het ondersteuningsprobleem op te lossen, dus gaf ik een XL Fe / Nom aan een vriend, die een 36D draagt. Ze hield ervan. "Zonder beugels Nike Air Max Thea Donne of dikke naden, is deze beha helemaal comfortabel vanaf het moment dat je hem opzet", vertelde ze me. Ze rende en deed Crossfit-workouts in de Nike Air Max 2016 Femme Fe / Nom en vond dat het net zo ondersteunend was als de zwaardere constructies waaraan ze gewend was.
Ik zou moeten opmerken dat toen ik een andere vriend (maat 36DD) had de XL testte, zij het te veerkrachtig vond om comfortabel te zijn tijdens het hardlopen. Dus het lijkt erop dat Nike gelijk heeft: deze bh werkt voor vrouwen tot een 36D cup. Maar ik zou graag zien dat het iets ontwerpt voor vrouwen met nog grotere borsten - er zijn veel opties voor maten tot 36D die er zijn, en nog veel meer dan dat. Andere klachten: we vonden de schouderbanden een beetje te lang voor onze torso's. Dat is een andere ontwerpbeperking met racerbacks - dragers kunnen de afstand van borsten tot schouders Nike Air Max 95 Womens niet aanpassen. Maar Nike zegt dat toekomstige versies van de Flyknit-bh zullen worden aangeboden in individuele band- en cupmaten, die een Nike Air Max 90 Damen Pink breder scala aan lichaamstypen zouden moeten bevatten. Eindelijk, deze BH is ongewoon langzaam te drogen, wat me verbaasde gezien het open weefsel aan de achterkant. Hoewel ik tijdens het dragen van de BH de opvallende zweetvochtigheid van de BH niet opmerkte, is het toch goed vocht uit mijn huid weg te zuigen - de supergladde garens houden kennelijk van water houden. De beha bleef een uur of twee vochtig na mijn run. Dat betekent dat het geen geweldige "trail-to-tavern" -bustehouder is, maar het is fantastisch voor trainingen die eindigen in een kleedkamer.
yaya2017

Publicit

Publicit

Retourner vers ALD - Ailier droit