dat bij de Adidas-familie gevoeld, "

Messagepar yaya2017 » 12 Déc 2017 03:47

"Familiebijeenkomsten zijn een paar van mijn favoriete herinneringen die opgroeien omdat je mensen kunt zien waar je van houdt en om geeft en het hebt over de momenten Nike Air Presto Femme die er het meest toe doen in de tijd dat je apart hebt doorgebracht. Volgens mij heeft dat bij de Adidas-familie gevoeld, "zei Benjamin Patch. "Adidas draait helemaal om loyaliteit. Niet alleen voor zijn klanten, maar ook voor hun atleten. Ik word lid van dit nieuwe gezin en voel me alleen ge?nspireerd door hun passie en liefde voor sportieve innovatie en het gevoel van authentieke streetstyle om te blijven cre?ren als Nike Air Max 90 Dámské černé een atleet. Adidas zorgt ervoor dat je een echt onderdeel van het gezin bent. Als lid van het USA Men's National Volleyball Team, kan ik me alleen maar bevrijd voelen om mezelf en de game waar ik van hou te ontdekken met een familie als Adidas die mijn rug heeft. Adidas en vooral Adidas volleybal gaan de toekomst in met de geest en creativiteit om de sport van volleybal voor altijd te veranderen. Ik sta klaar www.nazorgbijberoerte.nl om deel uit te maken van deze beweging en blijf elke dag mijn strepen verdienen. "" Ik ben zo vereerd en verheugd om lid te worden van Adidas! Ik ben zo gezegend dat ik de steun heb van een bedrijf met zoveel creativiteit en de drive om de beste te zijn, "zei Taylor Sander. "Mijn doel als maker is om mezelf te zijn en het werk te vertegenwoordigen dat ik heb neergelegd om de beste te zijn, zowel op als buiten het veld." "Nike Air Max 95 Femme Het is een eer om lid te worden van de Adidas-familie", zei Dan McDonnell. "Ik heb de populariteit van Adidas zien exploderen in de volleybalgemeenschap en het is een geweldige kans om hen op en naast het veld te vertegenwoordigen!"

"Ik ben verheugd om mijn carrière bij Adidas voort te zetten, meedogenloos duwen om de beste versie van mezelf te maken, terwijl ik teruggrijp naar de volleybalgemeenschap in de VS," zei Dustin Watten. "Ik ben hier om te cre?ren." Om de samenwerking met de nieuwste leden van de Adidas-familie te vieren, onthulde Adidas Volleyball zijn nieuwe lente-zomer volleybalkledinglijn in de Verenigde Staten. Ge?nspireerd door de beste volleybalatleten van het woord en ontworpen voor fans, combineert de nieuwe kledinglijn lente-zomer 2018 de traditionele sportieve esthetiek van VS-volleybalventilatoruitrusting Adidas Superstar Dámské černémet streetwear ge?nspireerde trends. De nieuwe look heeft een gedempte kleurenpallet die is getrouwd met de traditionele patriottische rood, wit en blauw, sterren en strepen om een ??multifunctionele sport- en lifestylekledinglijn aan te bieden. Met als doel het spel te laten groeien en overal volleyballers te inspireren, breidt Adidas zijn voetafdruk in de sport uit. Begin dit jaar kondigde het bedrijf in Portland, Oregon, een Nike Air Max 90 Femme Noir meerjarig partnerschap aan waarin Adidas het offici?le sportschoenen-, kleding- en accessoiremerk voor het Amerikaanse volleybal zal zijn. Vanaf het seizoen 2017 zullen alle VS-volleybalteams worden uitgerust met Adidas-sets van top tot teen voor games, reizen en training, maar ook voor lifestyle-schoenen en kleding. Adidas is de offici?le sponsor van de Windy City. National Qualifier, een driedaagse Adidas Superstar Mens kwalificatiewedstrijd met topteams in de leeftijdsdivisies van 12-17 jaar, de Junior National Championships voor de volleybalmeisjes van de VS, waarbij 1.260 teams strijden om de nationale kampioenen in hun divisie, en de VS Volleyball High Performance Kampioenschappen, waarmee de beste jeugdvolleyballers samen met Team USA en hun technische staf kunnen werken.

Bovendien heeft Adidas de afgelopen zes maanden zijn partnerschappen Nike Air Max Classic BW Donne met clubteams in het hele land meer dan verdubbeld tot 70 clubs. Scott Disick is de nieuwste beroemdheid die op de Sneaker Shopping-serie van Complex verschijnt, aangezien de Heer zelf onlangs contact maakte met Joe La Puma om blader door de planken bij Stadium Goods in New York City. Op zijn beurt omsingelde hij hoe Disick zijn stijl in de loop der jaren heeft veranderd, van pakken en meer formele kleding Nike Air Pegasus 89 Womens tot zijn liefde voor streetwear, het uitbannen van zijn dode poppair die hij al jarenlang heeft. , een fan van Supreme, en nog veel meer. Natuurlijk ging een deel van het gesprek over de connectie van Scott met Kanye, zoals Disick benadrukt: 'Ye's invloed op adidas is onbetwistbaar, ongeacht wat insiders in de branche misschien denken. Vervolgens besprak hij zijn favoriete YEEZY's en welke sneakers hij het meest laat Nike Air Pegasus 89 Donne schommelde. Oh, en om het segment te sluiten liet de tv-persoonlijkheid een koele $ 15.000 dollar vallen op een hoop product. Om te zien waar hij mee wegliep, druk op play hierboven. Kijk ook eens naar meer afleveringen van Sneaker Shopping eronder.
yaya2017

Publicit

Publicit

Retourner vers ALD - Ailier droit